Superbet z licencją na publikowanie treści z FourFourTwo

Legalny w Polsce bukmacher Superbet został wyłącznym partnerem marki „FourFourTwo” na Polskę. Umowa dotyczy współpracy contentowej, której efekty będą widoczne na naszym kanale YouTube i stronie internetowej.

Superbet w teamie z „FourFourTwo”

Superbet pozyskał wyłączną licencję na Polskę na publikowanie treści tworzonych przez redakcję „FourFourTwo”, czyli jednego z najpopularniejszych magazynów piłkarskich na świecie. Na jej podstawie na naszym kanale YouTube będą pojawiać się brandowane marką „FourFourTwo” materiały wideo, zaś teksty zasilą blog na stronie internetowej Superbet.

Pierwsze efekty współpracy można już zobaczyć na naszym kanale YT – to dwa wywiady z gwiazdami angielskiej piłki – Harrym Kane`m i Stevenem Gerrardem.

Cel? Jakość premium!

Nadrzędnym celem polityki contentowej Superbet jest dostarczanie kibicom materiałów jakości premium. Jednym z jej przejawów było już związanie się bukmachera z duetem 2AngryMen, czyli Mateuszem Święcickim i Filipem Kapicą – komentatorami stacji Eleven Sports, którzy regularnie pojawiają się na kanale YouTube Superbet i współpracują z nami w obszarze social media.

Obie współprace wpisują się w szerszą strategię popularyzacji marki Superbet w Polsce i są zgodne z kluczowymi dla niej wartościami. Superbet stawia przede wszystkim na wysoką jakość, profesjonalizm i wartościową rozrywkę wykorzystując do tego nowoczesne i nieustannie rozwijane technologie.

W marcu br. Mateusz Święcicki i Filip Kapica dołączyli do teamu Superbet. Dziennikarze stacji Eleven Sports, znani w sieci również jako 2AngryMen, nawiązali długofalową współpracę z bukmacherem, który w lutym br. uruchomił zakłady online w Polsce. Jej pierwsze efekty można już zobaczyć na kanale YouTube-Superbet.

Współpraca ze Święcickim i Kapicą wpisuje się w politykę contentową Superbetu, która jest istotną częścią polityki marketingowej marki. Duet 2AngryMen będzie regularnie pojawiał się nie tylko na kanale YouTube, ale również w pozostałych kanałach social media (Facebook, Twitter, Instagram) bukmachera. Jak przekonują przedstawiciele Superbet wideo tego duetu nie raz zaskoczy, a sam kanał YouTube zostanie wkrótce rozbudowany o dodatkowe materiały premium.

SuperBET działalność online w Polsce rozpoczął w zeszłym miesiącu. Poza stroną internetową, w jego portfolio znajdują się także aplikacje mobline dla systemów Android i iOS, a wkrótce po ich uruchomieniu zaoferował swoim Klientom możliwość szybkich wpłat poprzez takie metody, jak Blik, Tpay, paysafecard czy Neteller. Przypomnijmy, że Superbet działa w Polsce od 2017, jako bukmacher stacjonarny. Na ten moment posiada ponad 70 punktów zlokalizowanych w całej Polsce.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments